Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα σημάδια που μαρτυρούν ότι καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες πρέπει

Το αδυνάτισμα είναι στόχος σου. Θες να διώξεις τις περιττές θερμίδες, να ρίξεις τον αριθμό στη ζυγαριά και φυσικά να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Υπάρχουν, όμως, φορές που στην προσπάθεια σου να απαλλαγείς από τα κιλά που σε ταλαιπωρούν να ακολουθείς ακραία διατροφικά προγράμματα και να στερείσαι. Λάθος, όσο και αν δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις. Μπορεί οι στερητικές δίαιτες να σε αδυνατίζουν στην αρχή, όμως, η συνέχεια προβλέπεται δύσκολη και για την υγεία σου επιβλαβής. Για αυτό, σήμερα, συγκεντρώσαμε μερικά σημάδια που μαρτυρούν ότι καταναλώνεις πολύ λιγότερες θερμίδες από αυτές που πρέπει. Για τσέκαρε…

Τρως αλλά πεινάς πολύ γρήγορα
Μπορεί να έχεις ετοιμάσει το γεύμα σου, να αφαιρείς μερικές τροφές από το πιάτο σου – γιατί, όπως λανθασμένα σκέφτεσαι, λιγότερο φαγητό ισοδυναμεί με λιγότερες θερμίδες, όμως, η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η χαμηλή πρόσληψη θερμίδων διαταράσσει τις ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη, την πείνα και τον κορεσμό. Έτσι, το στομάχι σου δεν γεμίζει με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και εσύ δεν χορταίνεις.

Δεν έχεις αρκετή ενέργεια
Απολαμβάνεις το λανθασμένα – ξανά – φτωχό πρωινό σου, όμως, η ενέργεια δεν σου φτάνει. Όταν καταναλώνεις λίγες θερμίδες σε σχέση με αυτές που χρειάζεται το σώμα σου δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Το καταλαβαίνεις. Και μπορεί το πρόβλημα να φτιάχνεται εκπληκτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας, όμως, η επιμονή σου να μην αυξήσεις λίγο τις θερμίδες του επόμενου πιάτου δεν βοηθούν στην κατάσταση.

Έχεις πονοκέφαλο
Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις το κεφάλι σου βαρύ; που αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να σκεφτείς με τίποτα και τίποτα και αδυνατείς να διεκπαιρεώσεις οποιαδήποτε υποχρέωση σου; Αν ναι, πρόσεξε λίγο τη διατροφή σου. Γιατί, οι θερμίδες είναι απλά ένας αριθμός, ο οποίος, όμως, διαχωρίζεται σε “καλός” και “κακός”.

Ξυπνάς κουρασμένη
Αν έχεις ξεκινήσει συστηματικά τη γυμναστική σου, κράτησε σημειώσεις. Σε αφορά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αν γυμνάζεσαι και προσλαμβάνεις πολύ λιγότερες θερμίδες από όσες έχει ανάγκη το σώμα σου, τότε υπάρχει πιθανότητα να έχεις δύσκολο ύπνο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το συκώτι σου δεν θα έχει το γλυκογόνο που χρειάζεται για να κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά, με αποτέλεσμα να εκκρίνεται η κορτιζόλη ή αλλιώς η ορμόνη του άγχους.

Πονάει το στομάχι σου
Έφτασε και η στιγμή της δυσκοιλιότητας να σου χτυπήσει την πόρτα. Με έναν όχι και τόσο γλυκό τρόπο. Οι φυτικές ίνες που προσλαμβάνεις είναι λιγότερες από το κανονικό, το σώμα σου δεν ενυδατώνεται και τόσο συχνά και κάπως έτσι το έντερο σου εμφανίζεται τα προβλήματα του. Και ξέρεις τι σημαίνει αυτό: περιττό φούσκωμα και πρήξιμο καλώς δεν μας βρήκατε.

(*πηγή φωτογραφιών: iStock)

Πηγή:tlife.gr

Related posts

Τα 10+1 γλυκά κάτω από 100 θερμίδες για εσένα που είσαι σε αυστηρή δίαιτα

Και όμως υπάρχουν! Οι τροφές που τελικά… σε κουράζουν

Δίαιτα μετά το Πάσχα: Το πλήρες διατροφικό μενού που θα διώξει τις τοξίνες και θα σε αδυνατίσει