Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τρως γρήγορα; 5 λόγοι για να σταματήσεις άμεσα

Μάθε τι προκαλείς στον οργανισμό σου όταν τρως γρήγορα και τι θα συμβεί αν το σταματήσεις

Τρως και εσύ γρήγορα; Τρέχεις και δεν φτάνεις μάλλον, οι μέρες και οι ώρες περνούν χωρίς να το καταλαβαίνεις; Αφιερώνεις ελάχιστο χρόνο σε σένα. Καταλαβαίνω! Οι υποχρεώσεις δεν τελειώνουν ποτέ και μια Κυριακή δε γέμισε ποτέ κανέναν. Γρήγοροι ρυθμοί ζωής; Γρήγορες συνήθειες! Και μία από αυτές τις συνήθειες είναι και το να τρως γρήγορα.

Όλοι το κάνουμε λίγο πολύ, αφιερώνουμε ελάχιστο χρόνο σε εμάς αλλά και στα γεύματα μας με αποτέλεσμα να κατασπαράζουμε την τροφή μας αντί να την γευόμαστε.

Μάθε λοιπόν γιατί είναι λάθος να τρως γρήγορα και τι πρέπει να προσέξεις. Θα καταλάβεις πως πρέπει να σταματήσεις και άμεσα!

food

Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν πρέπει να τρώμε γρήγορα;

Καλύτερη χώνεψη

Αν τρως πιο αργά και μασάς καλύτερα την τροφή σου θα βελτιώσεις σε μεγάλο βαθμό της πέψη σου. Η πέψη ουσιαστικά ξεκινά από τη στιγμή που η τροφή βρίσκεται ακόμα στο στόμα σου. Επομένως όσο πιο αργά και πιο πολύ μασάτε το φαγητό σου, τόσο λιγότερη δουλειά θα χρειαστεί να κάνει το στομάχι σου

Μεγαλύτερη απώλεια βάρους

Σύμφωνα με μελέτες, είναι επιβεβαιωμένο γεγονός πως με το να μασάς πιο αργά καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να λάβει το σήμα ότι έχετε χορτάσει.

Μεγαλύτερη απόλαυση

Το να απολαμβάνεις τα γεύματα σου είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ψυχική σου υγεία. Το φαγητό εκτός από βιολογική ανάγκη αποτελεί και μια από τις βασικές απολαύσεις της ζωής. Οπότε μην το στερείς από τον εαυτό σου. Δώσε χρόνο  όσο γίνεται και βελτίωσε όχι μόνο τη λειτουργεία του οργανισμού σου αλλά και την ημέρα σου.

Εικόνα
food

Λιγότερο άγχος

Το άγχος μακροπρόθεσμα και μη, προκαλεί και γαστρεντερικά προβλήματα, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά. Τρώγοντας με άγχος δυσκολεύουμε τον οργανισμό μας να λειτουργήσει και κάνουμε πιο αργή την πέψη μας. Απόλαυσε το γεύμα σου και ξέχνα για λίγο τις ευθύνες της καθημερινότητας, όσο και αν σε επηρεάζουν. Με γεμάτο στομάχι και ένας υγειές γεύμα θα τις αντιμετωπίσεις πιο εύκολα.

Βοήθα και εσύ τον οργανισμό σου να επεξεργαστεί καλύτερα τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που περιέχει η τροφή που καταναλώνεις! Μείωσε τα επίπεδα τους άγχους και στρες στον οργανισμό σου και νιώσε επιτέλους μεγαλύτερη ευεξία μετά το τέλος του γεύματος, αποφεύγοντας το φούσκωμα.

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

Βραδινό γεύμα: Αυτά είναι τα βασικά λάθη που κάνουμε!

Μήλο: Το φρούτο που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου γιατί κάνει πολλά πέρα

Εγκυμοσύνη και θηλασμός