Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Υγιεινά snacks: Η λύση στην διατροφή σου για μακροπρόθεσμη υγεία και ευεξία

Παρακάτω, θα βρεις τις top 5 συμβουλές για να επιλέγεις πιο υγιεινά snacks κατά την διάρκεια της ημέρας!

Το σνακ μπορεί να θεωρείται ένα δύσκολο θέμα διατροφής, επειδή δεν αφορά πάντα μόνο τις διατροφικές μας επιλογές. Έχεις φάει ποτέ ένα σνακ και αμέσως να αισθάνεσαι ότι να πεινάς; Πιάνεις τον εαυτό σου να αναζητά εύκολα φαγητά ή γλυκά όταν τσιμπολογάς; Ή να τσιμπολογάς αλόγιστα ενώ παρακολουθείς τηλεόραση;

Αυτές οι συνήθειες είναι απολύτως φυσιολογικές και μπορεί να είναι αρκετά εύκολο να τις αλλάξεις. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να βρεις υγιεινά σνακ που θα σου δώσουν έκρηξη ενέργειας και τροφής όταν τη χρειάζεσαι. Η τήρηση αυτών των απλών οδηγιών μπορεί να σε βοηθήσει να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Συνέδεσε την διατροφή με το πνεύμα

food

 

Το υγιεινό σνακ δεν έχει να κάνει μόνο με τα τρόφιμα που τρως, αλλά και με το πώς σκέφτεσαι και αισθάνεσαι για το φαγητό. Η γνώση σχετικά με τις ώρες κατανάλωσης μπορεί να σε βοηθήσει να τρως θρεπτικά τρόφιμα, όταν το σώμα σου χρειάζεται περισσότερα καύσιμα. Η διατροφή περιλαμβάνει το σώμα, το μυαλό και το πνεύμα.

Όσο πιο συντονισμένα είναιμε αυτό που τρως και πώς σε κάνουν να νιώθεις, τόσο πιο εύκολο είναι να προσεγγίσεις υγιεινά τρόφιμα, ειδικά κατά τη διάρκεια του σνακ. Για να ξεκινήσεις να το κάνεις αυτό, απλά να είσαι περίεργη για τη σχέση σου με το φαγητό. Όταν νιώθεις να έρχεται ένα κύμα πείνας, ρώτησε το σώμα σου τι χρειάζεται και πάρε μερικές στιγμές και μερικές βαθιές ανάσες για να καταλάβεις πραγματικά τι θα σε εξυπηρετούσε καλύτερα

Εάν το ένστικτό σου είναι να πιάσεις ζαχαρούχα, επεξεργασμένα τρόφιμα, μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο, όπως η ανάγκη να ξεκουραστείς, να απελευθερώσεις το άγχος ή να επεξεργαστείς κάποια συναισθήματα. Εάν δεν είσαι σίγουρη, μπορείς να κάνεις μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο (χωρίς κινητό!) πριν επιστρέψεις για να πάρεις το σνακ σου.

Σνακ σε λαχανικά

Εικόνα
vegetables

 

Τα ωμά λαχανικά είναι πραγματικά το καλύτερο σνακ. Όχι μόνο παρέχουν στον οργανισμό σου φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που υποστηρίζουν την υγεία σε τόσα πολλά επίπεδα, αλλά είναι επίσης ικανοποιητικά. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προσφέρουν μια απολαυστική τραγανή γεύση.

Η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες επιβραδύνει το πεπτικό σου σύστημα, το οποίο σε βοηθά να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τα ωμά καρότα, οι πολύχρωμες πιπεριές και τα μπιζέλια με ζάχαρη φτιάχνουν νόστιμα, χορταστικά μεσημεριανά σνακ.

Απόφυγε τα επεξεργασμένα φαγητά

Εικόνα
PROCESSED FOODS

 

Εάν υπάρχει ένα πλεονέκτημα από αυτό το άρθρο, θα ήταν να επιμείνεις σε φρέσκα, υγιεινά τρόφιμα όσο το δυνατόν περισσότερο. Εάν τρως κυρίως φρέσκα λαχανικά, φρούτα, πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας και δημητριακά ολικής αλέσεως για γεύματα και σνακ, βρίσκεσαι σε μια πορεία προς τη βέλτιστη της υγείας σου.

Όσον αφορά την εύρεση χορταστικών σνακ, η έρευνα έχει δείξει ότι τα επεξεργασμένα τρόφιμα δεν είναι ικανοποιητικά, επομένως είναι καλύτερο να τα περιορίσεις.

Βρες ένα σκακ γεμιστό με πρωτεϊνες

Εικόνα
almonds

 

Η πρωτεΐνη είναι γνωστό ότι είναι το πιο χορταστικό συστατικό, οπότε βεβαιωσου  ότι το σνακ σου περιέχει αρκετή ποσότητα. Μερικά από τα αγαπημένα μου σνακ γεμάτα πρωτεΐνη περιλαμβάνουν σπόρους chia και ξηρούς καρπούς. Όχι μόνο η έρευνα καταδεικνύει ότι οι σπόροι chia έχουν την ικανότητα να μετατρέπουν τη γλυκόζη σε υδατάνθρακες βραδείας αποδέσμευσης και να αυξάνουν τον κορεσμό, αλλά είναι επίσης γεμάτοι με φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες και μέταλλα.

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι επίσης γεμάτοι με υγιή λίπη, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι σε σύγκριση με παρόμοια ποσότητα θερμίδων σε κράκερ, τα αμύγδαλα βοηθούν ένα άτομο να μείνει χορτάτο περισσότερο. Μείνε σε μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή σπόρους την ημέρα, καθώς είναι αρκετά υψηλοί σε θερμίδες και λίπος.

Ενυδατώσου

Εικόνα
drinks

Το να πίνεις πολύ νερό είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να υποστηρίξεις την υγεία σου. Κάθε σύστημα στο σώμα σου λειτουργεί καλύτερα όταν είναι ενυδατωμένο. Το να πίνεις νερό κατά τη διάρκεια του σνακ μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να αισθανθείς ικανοποιημένη. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι τα άτομα που έπιναν νερό πριν από ένα γεύμα κατανάλωναν σημαντικά λιγότερο από αυτά που δεν έπιναν νερό.

Θα μπορούσες επίσης να αναζητήσεις ενυδατικές τροφές, καθώς η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό μπορεί επίσης να σε κρατήσει χορτάτη.

Ανεξάρτητα από τα φαγητά που επιθυμείς, προσπάθησε να μην περιπλέκεις υπερβολικά τον χρόνο του σνακ σου. Συντονίσου με το σώμα σου για να καταλάβεις τι χρειάζεται και να χορτάσεις με υγιεινά, φρέσκα τρόφιμα. Αυτές οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να ξεκλειδώσειε μακροχρόνια υγεία.

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

Φυσικοί λιποδιαλύτες: Οι τροφές που διασπούν το λίπος και σε αδυνατίζουν έξυπνα

Μύθοι και αλήθειες για το πράσινο τσάι!

Αυτοί οι 5 διατροφικοί μύθοι έχουν όντως επιστημονική εξήγηση