Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δεν θα πιστέψεις πόσο κακό σου κάνει η έλλειψη ψωμιού από τη διατροφή σου

Οι 6 λόγοι για να αναθεωρήσεις τον αποκλεισμό του ψωμιού από τη διατροφή σου!

Το ψωμί καταναλώνεται σε καθημερινή βάση από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και βρίσκεται πάντα στο ελληνικό τραπέζι.

Ωστόσο, θεωρείται απαγορευμένο σε περίπτωση που θέλουμε να χάσουμε κιλά και για αυτό είναι ένα από τα πρώτα τρόφιμα που αποκλείουμε συνήθως από τη διατροφή μας.

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια μεγάλη παρανόηση, καθώς δε θα πρέπει να κόβουμε εντελώς όλους τους υδατάνθρακες από τη διατροφή μας, αλλά να τους περιορίζουμε ή να τους αντικαθιστούμε με πιο υγιεινές εκδοχές τους.

Δες τους 6 πολύ σημαντικούς λόγους για να μην στερείσαι την απόλαυση του ψωμιού!

1. Κράμπες στα πόδια

Εικόνα
pswmi

 

Οι φανατικοί πολέμιοι των υδατανθράκων αγνοούν τις δυσάρεστες παρενέργειες που έχει ο πλήρης αποκλεισμός του ψωμιού. Μία από τις βασικότερες είναι ότι μπορεί να εμφανίσεις κράμπες στα πόδια. Αυτές οι επώδυνες συσπάσεις εμφανίζονται συνήθως τη νύχτα και μπορεί να διαρκέσουν από δευτερόλεπτα έως λεπτά. Το ψωμί είναι πλούσιο σε ηλεκτρολύτες και όταν το σώμα σου δεν προσλαμβάνει μια ικανοποιητική ποσότητα θρεπτικών συστατικών μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκούς σπασμούς.

2. Μπορεί να αισθάνεσαι κουρασμένη

Εικόνα
tired

 

Το ψωμί και δη το ψωμί ολικής αλέσεως και τα δημητριακά αποτελούν μια από τις βασικότερες πηγές ενέργειας του οργανισμού. Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, σίδηρο και μαγνήσιο, με αποτέλεσμα η έλλειψή τους να σε κάνει να αισθάνεσαι έντονη κόπωση και εξάντληση.

3. Το υποκατάστατο

Εικόνα
pswmi

 

Και ενώ έχεις κόψει το ψωμί σε μια προσπάθεια να δεις τη ζυγαριά σου να «κατεβαίνει», θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο. Η απώλεια ενέργειας μάς κάνει να αναζητούμε τροφές που μπορούν να μας δώσουν μια γρήγορη ώθηση για να συνεχίσουμε τη μέρα μας. Έτσι, καταφεύγουμε σε γλυκά και ροφήματα με ζάχαρη, που είναι πλούσια σε περιττές θερμίδες.

4. Δυσκοιλιότητα

Εικόνα
pswmi

 

Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην πέψη. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί καλύτερα από τα καθαρτικά για την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα. Μην απορρείς λοιπόν αν περνάς όλη τη μέρα σου μέσα στην τουαλέτα, αφότου έβγαλες από τη διατροφή σου το ψωμί.

5. Οι εναλλαγές της διάθεσης

Εικόνα
pswmi

 

Η κατανάλωση υδατανθράκων απελευθερώνει μια χημική ουσία που ονομάζεται σεροτονίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για την πνευματική μας υγεία και για τη διατήρηση της ισορροπίας της διάθεσής μας. Ενώ επιπλέον, μπορεί να καταστείλει την όρεξή μας. Η κατανάλωση υγιεινών υδατανθράκων λοιπόν μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα της διάθεσής σου, του άγχους και της ευτυχίας σου, ενώ ταυτόχρονα να περιορίσει την πείνα σου.

6. Ο κίνδυνος καρδιακής νόσου

Εικόνα
pswmi

 

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ωστόσο, η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη χοληστερόλη και βοηθά στον περιορισμό της εμφάνισης κάποιας καρδιακής νόσου.

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

ΛΙΝΑΡΔΑΚΗ ΕΥΑΝΘΙΑ

Αδυνάτισμα: Τα φρούτα και τα λαχανικά της Άνοιξης που σε βοηθούν να χάσεις κιλά

Μύθος ή αλήθεια: Το γκρέιπφρουτ βοηθάει τελικά στην μεγάλη απώλεια βάρους;