Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5 αντιγηραντικές τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου

Αυτοί είναι οι καρποί της φύσης που θα γίνουν οι καλύτεροι σύμμαχοί μας!

Το πέρασμα του χρόνου είναι κάτι αναπόφευκτο. Το ζήτημά είναι αν θα αφήνει τα σημάδια του επάνω μας, ή όχι και κυρίως πως μπορούμε να το αποφύγουμε!

Ο βασικός μας σύμμαχος είναι η σωστή διατροφή! Κι όμως, αν επιλέγετε τα κατάλληλα τρόφιμα, η μακροχρόνια και συστηματική κατανάλωσή τους όχι μόνο θα λειτουργήσει προληπτικά, αλλά και θα καταστείλει τα ήδη υπάρχοντα σημάδια γήρανσης, όπως λεπτές γραμμές, κηλίδες και πανάδες.

Ας δούμε λοιπόν μαζί τις πέντε κορυφαίες τροφές που θα σας κρατήσουν νέους και λαμπερούς:

1) Η γλυκοπατάτα. Πιστέψτε μας, αν τη δοκιμάστε δε θα την αλλάζετε. Είναι ένας καρπός σε πορτοκαλί έντονο χρώμα. Αντικαταστήστε την κανονική πατάτα με τη γλυκοπατάτα και πολύ σύντομα θα δείτε τα ευεργετικά της αποτελέσματα. Προτιμήστε την ψητή και όχι τηγανιτή. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και E οι οποίες χαρίζουν στο δέρμα ελαστικότητα.

Εικόνα
istock

 

2) Το Αβοκάντο. Δεν είναι τυχαίο που το περιλαμβάνουν όλα τα επιτυχημένα διατροφικά πλάνα. Αν και λίγο άγευστο (μη γελιόμαστε), είναι γεμάτο ω3 λιπαρά οξέα αλλά και κάλιο και βιταμίνη Α. Η συστηματική κατανάλωσή του διατηρεί το δέρμα ενυδατωμένο.

3) Η Κόκκινη πιπεριά. Εκπλήσσεσαι; Κι όμως! Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που βοηθάει στην παραγωγή κολλαγόνου και ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται καροτενοειδή. Πρόκειται για φυτικές χρωστικές ουσίες με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και προστατεύουν το δέρμα από τον ήλιο, τη ρύπανση και τις τοξίνες του περιβάλλοντος.

Εικόνα
istock

 

4) Το σπανάκι. Γιατί εκτός από μυικό ιστό, το συγκεκριμένο λαχανικό συνιστά υπερτροφή και για την επιδερμίδα σου.  Η κατανάλωσή του ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, οξυγονώνει τον οργανισμό και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου η οποία αντακλά στο δέρμα. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, βιταμίνες A και C που ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου που σε όλους μας είναι απαραίτητο μετά τα 22 μας χρόνια.

5) Το ρόδι. Θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως τον “αντιγηραντικό βασιλιά” των φρούτων. Συμβάλλει στην αντιγήρανση καθώς περιέχει τρεις διαφορετικές μορφές αντιοξειδωτικών ουσιών (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η αντιοξειδωτική ικανότητά του είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού όπως δείχνουν μελέτες του Εθνικού Ιδρύματος Αγροτικών Ερευνών. Ακόμη έχει τη δυνατότητα να θεραπεύσει xάρη στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, στυπτικές, επουλωτικές και αντιδιαρροϊκές του ιδιότητες, ο χυμός του ροδιού χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς.

Εντάξτε λοιπόν στο διατροφικό σας πλάνο, αν όχι όλα, έστω κάποια από αυτά τα “μαγικά” συστατικά και πολύ σύντομα θα ευγνωμονείτε τη φύση για την γενναιοδωρία της.

Πάντα όμως να θυμάστε πως η ομορφιά και η φρεσκάδα, πηγάζουν από μέσα μας! 

Εικόνα
istock

 

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

Νερό με λεμόνι: Μας κάνει πράγματι τόσο καλό; Μύθοι και αλήθειες!

Καύση λίπους: Οι τροφές του χειμώνα που σε αδυνατίζουν

Δίαιτα με φυτικές ίνες: Θα χάσεις 4 κιλά σε έναν μήνα χωρίς να πεινάσεις