Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αποφεύγεις τη γλουτένη; Πρόσεξε τις θρεπτικές ελλείψεις!

Είναι πολύ πιο σημαντικές από όσο νομίζεις.

Πρόσφατη ανασκόπηση μελετών έδειξε ότι η δίαιτα ελεύθερη γλουτένης είναι χαμηλή σε πολλά θρεπτικά στοιχεία και συγκεκριμένα σε: φυτικές ίνες, βιταμίνη D, βιταμίνη Β12, φυλλικό οξύ, σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο και ασβέστιο. Ως εκ τούτου, ασθενείς με κοιλιοκάκη που αναγκαστικά ακολουθούν αυτή τη δίαιτα για την αποφυγή συμπτωμάτων, προτείνεται να εντάξουν την αξιολόγηση της κατάστασης θρέψης τους σε ετήσια βάση για την πρόληψη πιθανών ανεπαρκειών.

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

Διατροφή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού: Πώς να την κάνεις σωστά

Νερό με λεμόνι: Μας κάνει πράγματι τόσο καλό; Μύθοι και αλήθειες!

Σύκο: Είναι το φρούτο του Αυγούστου και αυτά είναι τα θαυματουργά του οφέλη