Image default

Η συνήθεια που πρέπει να σταματήσεις αν θες επίπεδη κοιλιά

Οι διατροφικές συμβουλές που ακούμε καθημερινά είναι άπειρες. Ειδικά σε ό,τι αφορά το πρωινό, αφού σύμφωνα με τους ειδικούς το πρώτο γεύμα της ημέρας παίζει μεγάλο ρόλο στην διατροφή και στην απώλεια βάρους.

Η επιλογή του καλύτερου πρωινού γεύματος για απώλεια βάρους μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη! Τι είναι αυτό που πρέπει τελικά να αφαιρέσουμε και τι πρέπει να υπάρχει στο πρωινό μας σε περίπτωση που θέλουμε να χάσουμε βάρος αλλά και να έχουμε ενέργεια;

Τι πρέπει να προσθέσεις και γιατί!

Πρωτεΐνη:

Αν θες και εσύ να έχεις επίπεδη κοιλιά, ειδικά τώρα που πλησιάζει και καλοκαίρι πρέπει να προσθέσεις περισσότερη πρωτεΐνη στο πρωινό σου! Τα στοιχεία που περιέχουν πρωτεΐνη θα σε κρατήσουν χορτάτη για περισσότερες ώρες, επομένως θα μειωθεί η υπερκατανάλωση τροφής.

Προσπάθησε να έχεις την πρωτεΐνη ως κύριο συστατικό. Για παράδειγμα, φτιάξε ένα smoothie ή shake πρωτεΐνης με φρέσκα υλικά ή πρόσθεσε καρύδια και σπόρους chia στο γιαούρτι σου. Ακόμη ακόμη και μια ελαφρά αύξηση της άπαχης πρωτεΐνης στο πρωινό σου μπορεί όχι μόνο να βοηθήσει στην αποφυγή αύξησης του λίπους γύρω από την κοιλιά, αλλά ακόμη και να προκαλέσει απώλεια βάρους.

Εικόνα
protein

Μάλιστα, σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Nutrition and Metabolism διαπίστωσε ότι η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη δεν συνδέεται μόνο με την απώλεια λίπους, αλλά συγκεκριμένα με το λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς.

Έτσι, όταν ψάχνεις ένα πρωινό που θα σε βοηθήσει να πετύχει την απώλεια βάρους, ξεκίνησε την ημέρα σου με κάτι πλούσιο σε πρωτεΐνη και δεν θα το μετανιώσεις!

Τι να αφαιρέσεις από το πρωινό σου:

Υδατάνθρακες:

Ακριβώς, πρέπει να ελαττώσεις τους υδατάνθρακες κατά πολύ αν θες και εσύ να έχεις την επίπεδη κοιλιά που τόσο επιζητάς και θαυμάζεις! Οι πειρασμοί είναι πολλοί καθημερινά και εσύ ίσως να μην μπορείς να αντισταθείς. Ήρθε όμως η ώρα να το κάνεις για να πετύχεις τον σκοπό σου.

Δυστυχώς το να ξεκινάς τη μέρα σου μόνο με υδατάνθρακες και λίγη έως καθόλου πρωτεΐνη μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, ειδικά γύρω από την περιοχή της κοιλιάς, γεγονός που δεν θέλεις!

Μια σίγουρη συνταγή για αύξηση βάρους σαν να λέμε! Επειδή οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες επεξεργάζονται γρήγορα από το σώμα, μας αφήνουν να αισθανόμαστε ξανά πεινασμένοι γρήγορα και αυξάνουν τις πιθανότητες συγκέντρωσης λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υπερκατανάλωση των θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας και την ελάττωση της ενέργειας μας από τους υδατάνθρακες.

Τώρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις! Δοκίμασε και εσύ να απολαμβάνεις ένα διαφορετικό πρωινό που θα σε χορτάσει, θα σου χαρίσει ενέργεια αλλά και επίπεδη κοιλιά!

Εικόνα
smoothie

Related posts

Τρως γρήγορα; 5 λόγοι για να σταματήσεις άμεσα

Αναλύουμε 3 διάσημες δίαιτες και βρίσκουμε ποια είναι η καλύτερη για σένα

Τα ωμέγα- 3 λιπαρά και τα πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας