Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μήλο: Το φρούτο που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου γιατί κάνει πολλά πέρα

Ένα μήλο την ημέρα πολλά προβλήματα τελικά κάνει πέρα – για το γιατρό το ξέρεις κάθε χρόνο. Ας ξεκινήσουμε, όμως, από τα βασικά: το μήλο είναι ένα φρούτο που μπορείς να απολαμβάνεις όλο το χρόνο, όμως, η εποχή του ξεκινά τώρα. Μόλις το φθινόπωρο μπει, τα μήλα αρχίζουν να αποκτούν την καλύτερη τους γεύση. Όποια στιγμή της μέρας παραδοθείς στη γεύση τους, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα επωφεληθείς από τα πολλαπλά τους οφέλη! Για τσέκαρε…

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σου
Πλούσιο σε βιταμίνη C, το μηλαράκι που έχεις στον πάγκο της κουζίνας, αλλά διστάζεις να καταναλώσεις θωρακίζει την άμυνα του οργανισμού σου απέναντι σε λοιμώξεις και σε παθογόνους μικροοργανισμούς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ένα μήλο προσφέρει στον οργανισμό σου το 14% της ημερήσιας ποσότητας της συγκεκριμένης βιταμίνης. Όσο για τις υπόλοιπες θρεπτικές ουσίες; Αυτές προστατεύουν τα κύτταρα σου από τη φθορά και κάπως έτσι είσαι σέιφ.

Σε αδυνατίζει
Δεν θα μπορούσε να βρίσκεται αλλιώς στη στήλη αυτή! Πλούσιο σε φυτικές ίνες, το μήλο έχει το αβαντάζ ότι θα σε κάνει να αισθάνεσαι σαν να έχεις φάει ένα ολόκληρο γεύμα, όμως, στην πραγματικότητα, θα έχεις καταναλώσει μόλις 3 μήλα. Και λιγότερη όρεξη και λιγότερες θερμίδες. Thanks, apple!

Αναπνέεις καλύτερα
Λένε πως όταν όλα πάνε στραβά, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις μία βαθιά ανάσα και να ξεκινήσεις από το μηδέν. Ε, το μήλο θα σε βοηθήσει να αναπνεύσεις ακόμα πιο βαθιά – και σωστά – . Πλούσιο σε καρκετίνη, το αναπνευστικό σου σύστημα θα σε ευγνωμονεί. Μία πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι όσοι καταναλώνουν τέσσερα μήλα την εβδομάδα, μειώνουν δραστικά τις πιθανότητες να τους χτυπήσει το άσθμα την πόρτα – και το αναπνευστικό σου σύστημα – .

Έχεις τα μάτια σου δεκατέσσερα
Δε ξέρω πόσο συχνά επισκέπτεσαι τον οφθαλμίατρο σου ή αν χρειάζεσαι να φορέσεις γυαλιά, πάντως, ένα μήλο την ημέρα, την όραση σου πάει παραπέρα. Και αυτό το οφείλεις στη βιταμίνη Α και το β- καροτένιο που κυριαρχούν στο μήλο και κάνουν τα μάτια σου να βλέπουν πουλάκια και μειώνει τις πιθανότητες όταν μεγαλώσεις – όταν, είπαμε – να εμφανίσεις καταρράκτη.

Νικάς και τη δυσκοιλιότητα
Αν σε ταλαιπωρεί και εσένα η δυσκοιλιότητα – δεν είναι ταμπού, δε θέλω ντροπές -, σου έχω τη λύση: μήλο. Μπορεί να μην έχει τη δραστικότητα ενός φαρμάκου, όμως, είναι ένα εκπληκτικό τρόφιμο για την ενεργοποίηση του ολίγον τι κοιμισμένου εντέρου σου. Αν προτιμάς να δαγκώνεις το μήλο με τη φλούδα του, τότε θα δεις τα αποτελέσματα συντομότερα.

Πηγή:tlife.gr

Related posts

ΠΑΠΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Διαιτολόγος Καβάλα

Διατροφή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού: Πώς να την κάνεις σωστά

Τα 5 λάθη που κάνεις και δεν αδυνατίζεις