Image default

Επιτρέπεται στη δίαιτα να συμπεριλάβουμε γλυκό;

Ναι ακόμα κι αν κάνεις δίαιτα. Έρευνα έδειξε ότι δεν χαλάς την δίαιτά σου αν συμπεριλάβεις κάτι γλυκό στο πρωινό σου εφόσον τηρείς το ενδεδειγμένο όριο θερμίδων για το υπόλοιπο της ημέρας.  Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Steroids μελέτησε δύο ομάδες.

Η πρώτη κατανάλωνε καθημερινά ένα πρωινό γεύμα 300 θερμίδων και η δεύτερη ένα 600 θερμίδων στο οποίο είχε συμπεριληφθεί κι ένα γλυκό. Η συνολική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων ήταν 1400 για τις γυναίκες και 1600 για τους άνδρες. Τι αποκάλυψε η έρευνα; Ότι δεν υπήρξε σημαντική διαφορά στην απώλεια βάρους ανάμεσα στις δύο ομάδες.

Πρωινό και υδατάνθρακες

Οι δίαιτες περιορισμού υδατανθράκων έχουν αναδειχθεί αποτελεσματικές για τη μείωση του βάρους. Τι ισχύει όμως για το πρώτο γεύμα της ημέρας;

Τα αποτελέσματα πρόσφατη μελέτης έδειξαν ότι ο περιορισμός των υδατανθράκων στο πρωινό γεύμα, στο πλαίσιο μίας υποθερμιδικής μεσογειακής διατροφής οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση του βάρους. Επομένως, η τακτική αυτή αποτελεί μία αποδεκτή πρόταση για βραχυπρόθεσμη διαιτητική παρέμβαση με στόχο τον έλεγχο του βάρους.

Και με το βραδινό… τι γίνεται;

Το υποψιάζεσαι και μπορεί να το έχεις ακούσει σαν διαιτολογική σύσταση. Καλό είναι να αποφεύγεις να τρως αργά το βράδυ το βραδινό σου γιατί η συνήθεια αυτή παχαίνει. Σου έχουμε και την πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Endocrine Society’s Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. Καιρός να πάρεις επομένως πιο σοβαρά την ώρα που τρως το τελευταίο γεύμα της ημέρας.

Πηγή:bestofyou.gr

Related posts

Καύση λίπους: Οι τροφές του χειμώνα που σε αδυνατίζουν

Τι να προσθέσεις στα φαγητά για να αδυνατίσεις

Πως οι γονείς επηρεάζουν τα παιδιά στη διατροφή;