Image default

Είναι, πλέον, γνωστό ότι το αλάτι δεν είναι και τόσο αθώο τόσο για την υγεία μας όσο και τη σιλουέτα μας. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις κυριότερες αιτίες για τις οποίες θα πρέπει να περιορίσετε αισθητά την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνετε ημερησίως. Ως μια πρώτη εικόνα να σας ενημερώσουμε ότι κάθε παραπανίσιο γραμμάριο αλατιού αυξάνει την πιθανότητα να παχύνουμε κατά 25%.

-Η κατανάλωση αλατιού συνδέεται άμεσα με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

-Προκαλεί κατακράτηση υγρών

Related posts

Το foodplan.gr θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε πιο εύκολα από ποτέ!

Τορτίγιες: 5 light συνταγές ιδανικές για σνακ ή το γραφείο

Διατροφολόγος – Διαιτολόγος – Νικολέτα Καψωριτάκη