Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αδυνάτισμα: Πεινάς; Οι τροφές που θα σου “κόψουν” την όρεξη

Αυτό τον μήνα ένας fitness στόχος υπάρχει στο μυαλό σου: το αδυνάτισμα. Να χάσεις τα κιλά των διακοπών, να αρχίσεις (ξανά) γυμναστική, να ρίξεις τον αριθμό στη ζυγαριά. Εκτός από κόπο, όπως έχει διαβάσει αρκετές φορές στη στήλη αυτή, η απώλεια βάρους είναι μία διαδικασία που θέλει και τρόπο. Για αυτό, σήμερα, συγκεντρώσαμε αυτές τις μαγικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις, μειώνοντας σου την όρεξη. Δες ποιες δεν πρέπει να λείπουν από τη Shopping List σου!

Μήλα
Η εποχή τους ξεκινά. Το φθινοπωρινό φρούτο που χρόνια ακούς ότι ένα μόνο αρκεί για να κάνει το γιατρό πέρα, έχει λίγες θερμίδες, πολλά ανόργανα στοιχεία, υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Οι τελευταίες σε χορταίνουν με τον πιο νόστιμο τρόπο, εξισορροπώντας τα επίπεδα σακχάρου στο στομάχι σου. Πεινάς ακόμη;

Αβοκάντο
Βουτυρώδες, καταπράσινο και ιδανικό για να το χρησιμοποιήσεις σε πολλές συνταγές. Στη σαλάτα, στο κυρίως, στα ζυμαρικά ή ακόμα και μόνο του. Το αβοκάντο δεν πρέπει να λείπει από το διατροφικό σου πλάνο. Και αυτό, γιατί προσφέρει στον οργανισμό του τα 18 βασικά αμινοξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για τη σύνθεση πρωτεΐνης. Σε συνδυασμό με την πληροφορία ότι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, καταλαβαίνεις ότι το συγκεκριμένο φρούτο καταπολεμά το αίσθημα πείνας για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Κανέλα
Τα μπαχαρικά είναι σύμμαχος στην προσπάθεια μας να αδυνατίσουμε. Τα έχουμε πει. Και για αυτό τα προσθέτουμε μυστικά στο πιάτο μας. Πέρα από την ικανότητα της να διεγείρει ταχύτατα το μεταβολισμό, η κανέλα αυξάνει το χρόνο χρειάζεται η τροφή για να περάσει από το στομάχι, γεγονός που σε κρατάει χορτάτη για πολλές ώρες. Έξυπνο;

Ανανάς
Δεν χρειάζεσαι πολλούς λόγους για να τους αγαπήσεις. Ένας αρκεί. Η βρωμελίνη. Μην δυσανασχετείς με το όνομα! Πρόκειται για μία ουσία, την οποία το παντός καιρού φρούτο διαθέτει σε υψηλή περιεκτικότητα, που συμβάλλει καθοριστικά στη διαδικασία της πέψης. Δεν πεινάς. Εγγυημένα.

Λιναρόσπορος
Μικρός και χρηστικός. Μπορείς να το προσθέσεις από το φαγητό ως το γιαουρτάκι σου. Μικρός, αλλά – πίστεψε με! – θαυματουργός. Αποτελεί εξαιρετική πηγή λιπαρών οξέων, τα οποία με τη σειρά τους αυξάνουν την παραγωγή μίας ορμόνης που μειώνει την όρεξη.

Μπρόκολο
Κράτα το μπρόκολο στο μπολάκι σου και το παρακάτω όνομα στο μυαλό σου: χρώμιο. Πρόκειται για μέταλλο, το οποίο, σε μικρές ποσότητες είναι απαραίτητο και ωφέλιμο για τον οργανισμό σου. Στο μπρόκολο το βρίσκεις σε άφθονη ποσότητα και έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο. Οι υπογλυκαιμίες μειώνονται, η όρεξη επίσης και τα επίπεδα σακχάρου εξισορροπούνται.

Ντομάτες
Τις θαυμάζεις για το λυκοπένιο και τη μαγική τους ικανότητα να νοστιμίζουν τη σαλάτα σου με τον χρωματιστό τρόπο. Σήμερα, θα τις αγαπήσεις για το χρώμιο της. Μικρότερη περιεκτικότητα από το μπρόκολο, εξίσου θαυματουργή.

*Πηγή φωτογραφιών: iStock

Πηγή:tlife.gr

Related posts

Food trend: Εμπλουτισμός τροφίμων. Πώς και γιατί σου κάνει καλό!

Δίαιτα: Το μενού που θα σε αδυνατίσει πριν το ημερολόγιο δείξει… Αύγουστο!

Light σνακ: Πεντανόστιμες ιδέες με λίγες θερμίδες για το γραφείο