Image default
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

10 τρόφιμα που θα σου προσφέρουν τέλειο δέρμα και θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το βάρος σου

Πολλοί δερματολόγοι αναφέρουν πως η καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι ο θεμελιώδης λίθος έτσι ώστε να «χτίσουμε» ένα υγιές δέρμα. Τα θρεπτικά συστατικά, λοιπόν, που περιέχουν τα τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν το δέρμα μας, από το να επιταχύνουν τη διαδικασία της απολέπισής του έτσι ώστε να έχει καλύτερη και καθαρότερη όψη μέχρι και να το προστατεύσουν από την UV ηλιακή ακτινοβολία, η οποία προκαλεί βλάβες όπως οι πανάδες και οι ρυτίδες. Η συνταγή, λοιπόν, για μια τέλεια επιδερμίδα ξεκινά από μια πλήρη και ισορροπημένη διατροφή, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει πληθώρα υγιεινών τροφίμων, όπως καλά λιπαρά, επαρκή πρωτεΐνη και πολλά φρούτα και λαχανικά. Πέραν, όμως, από το να μας βοηθήσει ώστε να έχουμε ένα όμορφο δέρμα, αυτή η ισορροπημένη διατροφή μπορεί να μας βοηθήσει και να χάσουμε κιλά. Ας δούμε, λοιπόν,

Μαρούλι

Έξι φύλλα μαρουλιού σού παρέχουν περισσότερο από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Α, η οποία αναζωογονεί το δέρμα αυξάνοντας την ανανέωση των κυττάρων του. Επιπρόσθετα, το κάλιο που περιέχει βοηθά στη σωστή κυκλοφορία του αίματος και έτσι και στην όμορφη όψη του δέρματος.

Διατροφικό bonus: Είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες που αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους.

Ντομάτες

Το να καταναλώσεις ένα κόκκινο τρόφιμο όπως η ντομάτα θα βοηθήσει και το δέρμα σου να μην κοκκινίζει. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με μια έρευνα, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν 5 κουταλιές της σούπας πάστα ντομάτας υψηλής σε λυκοπένιο καθημερινά για 3 μήνες είχαν σχεδόν κατά 25% μεγαλύτερη προστασία από τα ηλιακά εγκαύματα. Επίσης, με την κατανάλωση ντομάτας, το δέρμα έχει περισσότερο κολλαγόνο εμποδίζοντας έτσι τη χαλάρωσή του, που εμφανίζεται από τις συχνές αυξομειώσεις βάρους. Ένας ακόμα λόγος για να προσθέσεις την ντομάτα στη διατροφή σου είναι γιατί φαίνεται πως υπάρχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών τα οποία σχετίζονται με μειωμένη εμφάνιση ραγάδων στο δέρμα.

Related posts

Seminar-activeat

Δίαιτα: Χάσε 4 κιλά σε ένα μήνα, με αποκλειστικά νηστίσιμες τροφές στο μενού σου!

Καύση λίπους: Οι τροφές του χειμώνα που σε αδυνατίζουν